Billboard musi zwrócić naszą uwagę w trakcie długiej podróży. Jest to oczywiste, jednak sposób w jaki to zrobi, oczywisty być nie musi. Przyzwyczailiśmy się do restauracji reklamujących się zdjęciami swoich burgerów, seksownych kobiet reklamujących bieliznę czy też zdjęć aut, które mają nas skłonić do kupna nowego. Są jednak firmy, które chcą wprowadzić coś nowego do tych utartych schematów.

Billboard musi zwrócić naszą uwagę w trakcie długiej podróży. Jest to oczywiste, jednak sposób w jaki to zrobi, oczywisty być nie musi. Przyzwyczailiśmy się do restauracji reklamujących się zdjęciami swoich burgerów, seksownych kobiet reklamujących bieliznę czy też zdjęć aut, które mają nas skłonić do kupna nowego. Są jednak firmy, które chcą wprowadzić coś nowego do tych utartych schematów.

Firma reklamowa: JWT Mumbai, India

Sprytne wykorzystanie kolorów zwraca uwagę, podobnie jak malarz zmieniający reklamę w niebo. Ta chwila zastanowienia, którą wywoła taki billboard jest niezwykle przydatna dla sprzedawcy. Zapadnie nam w pamięć nie tylko niezwykłość reklamy, ale i kogo reklamuje. Oczywiście ten typ reklamy nie sprawdzi się w kraju o zmiennej pogodzie, zostało nam pozazdrościć Finom zarówno billboardów jak i pięknego nieba.

Agencja reklamowa: Amélie Company, Denver, Colorado, USA

Billboardy nie muszą służyć jedynie reklamie produktów. W Stanach Zjednoczonych znalazły zastosowanie w kampanii społecznej, mającej na celu zwrócić uwagę kierowców na zbyt bliską jazdę za ciężarówkami. Chwila nieuwagi na drodze może doprowadzić do groźnego, czasem i śmiertelnego wypadku. Zburzenie dwuwymiarowego schematu billboardów dodaje charakteru, ale też wstrząsa odbiorcą co było zamiarem organizatorów akcji.

Agencja reklamowa: nieznana

Kolejny billboard mający za zadanie zwrócić uwagę na niebezpieczeństwa płynące z niewłaściwego korzystania z pojazdów. Ta dosłowna interpretacja siły bezwładności, która wyrzuci pasażera przez przednią szybę w trakcie hamowania oddziałuje na wyobraźnię.

Agencja reklamowa: TM Advertising , USA, Dallas

O dziwo nie jest to reklama farby. Jet to część kampanii krajowej Agencji Ubezpieczeniowej. Ma za zadanie zwrócić uwagę na to, że w każdej chwili możemy spotkać się z niespodziewanymi problemami, w tym farbą wylewającą się z reklamy i zalewającą nasze auto, więc warto jest się zabezpieczyć.

Billboardy kojarzą nam się z prostą, prostokątną reklamą. Wcale tak być nie musi. Nie musza nawet być reklamą, są wykorzystywane w wielu akcjach społecznych i to z dużym sukcesem.

Jeśli jesteście zainteresowani zakupem kampanii reklamowej opartej na billboardach, zapraszamy na stronę https://www.znajdzreklame.pl/

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight − 6 =

Ta strona używa plików cookies (cisteczka).    Polityka Prywatności    Jak wyłączyć pliki cookie
AKCEPTUJĘ