Chciałbyś wykreować newsletter dla swoich klientów, jednak czujesz, że nie podołasz graficznej stronie projektu? Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz stworzyć bazę subskrybentów? Wiesz, że kampanie mailingowe wielokrotnie zwiększają zyski innych firm i czujesz, że twój biznes pozostaje w tyle za konkurencją? Mamy dla ciebie rozwiązanie.
Kampania mailingowa, czyli marketing internetowy idealny dla każdej branży
Marketing internetowy https://mprofi.pl/uslugi/mailing/ można dziś prowadzić na wiele sposobów. Najlepsze efekty uzyskują przedsiębiorcy, którzy decydują się na połączenie kilku kreatywnych rozwiązań. Należy do nich między innymi:
- zaplanowanie strategii marketingowej,
- stworzenie oryginalnego i rozpoznawalnego brandu,
- utworzenie firmowych kont w mediach społecznościowych,
- wdrożenie kampanii mailingowych.
O pierwszych spośród wymienionych elementów w ostatnich miesiącach w świecie marketingu i biznesu stało się bardzo głośno. Natomiast dyskusja o kampaniach mailingowych ucichła. Przyzwyczailiśmy się do tego, że otrzymujemy newslettery od wielu firm — podobnie jak potwierdzenia złożonych zamówień lub przypomnienia o wyprzedażach. Wciąż istnieje jednak wielu przedsiębiorców, którzy dopiero staną przed wyzwaniem poprowadzenia kampanii mailingowych. Jak stworzyć newslettery? Gdzie i od czego zacząć, jakie narzędzia warto wykorzystać?
Mailing mobilny na platformie mProfi
Właścicielom firm, którzy stawiają pierwsze kroki w marketingu internetowym, niezmiennie polecamy platformę mProfi. Dzięki niej przeprowadzisz masową wysyłkę SMS, zaprojektujesz newsletter, a także skorzystasz z wielu dostępnych integracji API, łącząc swoje komunikaty między innymi z narzędziami Google.
Przeprowadzenie kampanii mailingowej z mProfi jest bardzo proste, ponieważ zyskujesz dostęp do wielu atrakcyjnych szablonów. Możesz wyznaczyć datę i godzinę wysyłki maila, aktualizować swoją bazę odbiorców oraz tworzyć treści według własnych potrzeb, wprowadzając je do wybranych szablonów. To sprawi, że staną się one przejrzyste, interesujące i przystępne dla odbiorców.
Jednak kampania mailingowa to coś więcej niż newslettery. Obejmuje ona również:
- powiadomienia w formie przypomnień dla twoich klientów i kontrahentów,
- maile informacyjne, które sprawdzają się w niemal każdej branży,
- kampanie reklamowe, dotyczące nowych produktów, wyprzedaży i sezonowych ofert,
- wysyłkę oficjalnych zaproszeń i komunikatów,
- potwierdzenia zamówień i kolejne informacje o ich statusie, które pomogą ci nawiązać dobrą relację z klientem.
Z kampanii mailingowych innych firm korzystasz każdego dnia, otwierając choćby wiadomości dotyczące wysyłki lub odbioru zamówienia, a także różnego rodzaju reklamy. Sam jesteś konsumentem i odbiorcą treści, dlatego doskonale wiesz, że bywają one bardzo przydatne. Nie pozbawiaj tego udogodnienia swoich klientów! Już dziś załóż konto na platformie mProfi i dopasuj ofertę do swoich potrzeb, aby wdrożyć skuteczny marketing internetowy i mobilny w swoim biznesie.