Dzisiaj, w dobie digitalizacji i dynamicznego rozwoju social mediów, Instagram stał się nieodłącznym elementem naszego życia. To tam spędzamy coraz więcej czasu, szukając inspiracji i prowadząc internetowe biznesy. By mogły one się doskonale rozwijać potrzebujemy jednak nasz content kierować do określonych grup odbiorców. Jak dzisiaj więc polubienia i liczba obserwujących wpływa na odbiór i rozwój naszego konta? Na te pytania odpowiadamy poniżej. Zapraszamy do lektury.
Dlaczego tak ważna jest liczba obserwujących na Instagramie?
Dzisiaj praca na Instagramie oceniana jest przez pryzmat kilku czynników. Jednym z nich jest liczba obserwujących, która pokazuje jak dużą popularnością cieszy się nasz profil. Nie jest dużym zaskoczeniem, że im więcej polubień profilu, tym większe szanse na rozwój. Ludzie bowiem chętniej obserwują profile, którym zaufało już określone grono odbiorców. Tak samo sytuacja ma się w przypadku współprac reklamowych. Dzisiaj firmy chętnie zapraszają do współpracy profile, które przekroczyły magiczną liczbę followersów 10 tysięcy. Ważne jednak by byli on autentyczni a to znaczy, by za profilem stała realna osoba. Pomoc w zbudowaniu takiego konta świadczy wyspecjalizowana firma, która łączy zainteresowanych użytkowników z osobami bądź firmami poszukującymi obserwatorów. Sprawdź więcej klikając w link: obserwujący instagram.
Co dają nam dzisiaj lajki na Instagramie?
Lajk a więc polubienie to wskaźnik, który pokazuje nam jak popularna jest nasza treść. Oczywiście im więcej polubień, tym większa szansa na pozytywny odbiór naszego posta i … trafienie na stronę główną. Na Instagramie bowiem znajdziemy zakładkę „Eksploruj” w której pojawiają się popularne treści. Za sformułowaniem „popularne” znajdują się takie wpisy, które cieszą się wysoce organicznym zasięgiem i są szeroko komentowane przez użytkowników. Mając na uwadze, że post największe zasięgi – a co za tym idzie zainteresowanie – osiąga w ciągu pierwszych 72 godzin, warto zadbać o to, by już na starcie nasz post miał odpowiednią liczbę like instagram.
Jak tworzyć angażujące reels na Instagramie?
Reels na instagramie to krótkie filmiki, które wyświetlają się w sposób zapętlony na tablicy głównej (u obserwujących nas osób) jak również w zakładce „Eksploruj” gdy cieszą się – podobnie jak posty – dużym zainteresowaniem.
To nowa forma dotarcia do odbiorców będąca niejako kompromisem pomiędzy postami ze zdjęciami i długimi – do 60 sekund – filmikami. Reels to również świetna forma na zabawne treści, w tym reklamowe, bowiem możliwe jest podkładanie do naszej mimiki, różnych śmiesznych nagrań z filmów czy kabaretów. To doskonała forma rozrywki, która pozwoli nam zwrócić uwagę na nasz profil i pozostać na nim dłużej.
Tu – podobnie jak w przypadku postów – ważne są pierwsze 72 godziny. Takie viralowe treści zdecydowanie stały się w ostatnich kilkunastu miesiącach hitem na Instagramie i chętnie są wykorzystywane do promocji profili. Warto więc od samego początku zadbać o wysokie wyniki wyświetleń. Będąc na początku drogi Influencera bądź mając ochotę na więcej warto więc skorzystać z autentycznych polubień, które możemy zakupić w wyspecjalizowanej firmie, która łączy użytkowników między sobą.