Service Pack dla Apple i AppleCare – 2 rozwiązania, o których warto wiedzieć

Każdy sprzęt może ulec awarii, dlatego chcąc oszczędzić sobie stresu w takich sytuacjach, warto wykupić usługi, które umożliwią najlepszą obsługę serwisową nie tylko podczas trwania gwarancji serwisowej, ale też po jej zakończeniu. Service Pack dla Apple zapewnia sprzęt zastępczy, aby prace serwisowe były jak najmniej uciążliwe.

  1. Czym jest Service Pack dla Apple?
  2. AppleCare – wydłużona gwarancja i pomoc ekspertów

Service Pack powstał po to, aby zapewnić jak najlepszą obsługę serwisową urządzeń Apple podczas trwania gwarancji podstawowej oraz po jej zakończeniu, nawet do 36 miesięcy od zakupu. Podstawowa ochrona to często zbyt mało, zwłaszcza wtedy, gdy sprzęt jest intensywnie użytkowany.

Dlatego warto skorzystać z dodatkowych rozwiązań oferowanych przez producenta, ponieważ spełniają one największe wymagania co do obsługi. Również plan AppleCare zapewnia kompleksową ochronę oraz kontakt z ekspertami, którzy odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą w konfiguracji sprzętu.

Czym jest Service Pack dla Apple?

Service Pack dla urządzeń firmy Apple jest rozwiązaniem, które pozwala na wydłużoną ochronę produktów Apple, dla osób, którym nie wystarcza gwarancja podstawowa. To usługa stworzona specjalnie dla klientów Lantre, którzy chcieliby skorzystać z pomocy serwisowej, nawet 3 lata od zakupu produktu. Service Pack dla Apple uzupełnia podstawową ochronę oraz jest alternatywą dla rozwiązania AppleCare.

Wybrany pakiet, który jest przygotowany dla konkretnych produktów, możesz wykupić w ciągu 12 miesięcy od zakupu. W zależności od planu ochrony, który wybierzesz pakiet może dawać szereg udogodnień. Jest wśród nich przede wszystkim wydłużenie gwarancji podstawowej, w ramach której sklep bierze na siebie pełną obsługę procesu oddawania sprzętu do naprawy. Produkt trafia do autoryzowanego serwisu Apple, a Ty otrzymujesz sprzęt zastępczy. 

AppleCare – wydłużona gwarancja i pomoc ekspertów

AppleCare to jedno z rozwiązań, jakie oferuje producent użytkownikom sprzętu firmy Apple. AppleCare rozszerza okres gwarancyjny i oferuje dodatkową pomoc ze strony specjalistów. Plan dopasujesz do swoich potrzeb, a gwarancja może zostać przedłużona na różny czas. Plan AppleCare można wykupić w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu sprzętu Apple, dzięki czemu nie musisz decydować się od razu.

Plan możesz uruchomić przez internet, wybierając pakiet, który jest przeznaczony dla Twojego sprzętu. Po aktywacji uzyskasz dostęp do ekspertów, którzy pomogą w problemach związanych z konfiguracją oraz użytkowaniem sprzętu. Zyskasz też opcję naprawy sprzętu w Twoim domu, o ile jest to możliwe w miejscu, gdzie mieszkasz. Do Twojej dyspozycji są też autoryzowane punkty Apple na całym świecie.

Ta strona używa plików cookies (cisteczka).    Polityka Prywatności    Jak wyłączyć pliki cookie
AKCEPTUJĘ