Jak wystawić opinie w Google Maps? Jak radzić sobie z negatywnymi recenzjami firmy?

W ostatnich miesiącach aplikacja do pozyskiwania opinii Rating Captain szturmem zdobywa rynek. Marketingowcy na całym świecie zyskali wreszcie narzędzie, które pozwala skutecznie zarządzać opiniami w ramach jednej platformy. Aplikacja wyszukuje opinie w sieci, a następnie dzieli je na negatywne i pozytywne analizując sentyment treści. Daje także przydatne wskazówki, jak wystawić opinie w Google i jak reagować na recenzje. Pomaga przy tym zwiększyć widoczność firmy w wynikach wyrzucanych przez wyszukiwarki.

Chcesz wiedzieć, jak wpływać na ocenę wizytówki firmy w Google? Pragniesz zrozumieć fenomen pozornie prostego programu do zdobywania opinii? Zobacz, co można zrobić, by zachęcić użytkowników Google do napisania recenzji opatrzonej sporą ilością gwiazdek.

Dlaczego warto zachęcać do wystawiania opinii?

Ocena w Google jest odpowiednikiem zaufania, jakim darzą Cię Twoi klienci. Internauci zdają sobie sprawę, że nie każda firma jest w stanie dostarczyć im towar lub usługę, która spełni ich oczekiwania. Poświęcają więc sporo czasu, by lepiej poznać przedsiębiorstwo, od którego planują coś nabyć. Nie ufają reklamie. Wierzą wyłącznie innym nabywcom. Właśnie dlatego każda pozytywna opinia jest dziś w biznesie na wagę złota.

Ponad 90% klientów regularnie sprawdza opinie w internecie. Oznacza to, że tylko jedna na dziesięć osób, które do Ciebie przychodzą, nie ma świadomości, co mówią o Tobie inni.

Pokaż klientom, jak wystawić opinie w Google Maps.

Dodawanie opinii o firmie jest bardzo proste. Wystarczy zalogować się na swoje konto Google i odnaleźć przedsiębiorstwo na mapie. Zastanów się jednak, ile rozpraszaczy zdąży przyciągnąć uwagę Twojego klienta, jeśli poprosisz go o wystawienie opinii w ten sposób? Szansa na to, że zakończy proces, jest bardzo niska.

Dlatego warto wysyłać ankiety badania satysfakcji z linkiem przekierowującym prosto do formularza opinii Google. Trzeba tylko wiedzieć, kiedy i jak to zrobić. Rating Captain pozwala skutecznie zarządzać zdobywaniem recenzji pod wizytówką firmy. Sugeruje też przykładowe treści opinii zgodne z analizą SEO.

Podziękuj za pozytywne komentarze pod wizytówką Google.

Myślisz, że proces sprzedaży kończy się w chwili dostarczenia towaru lub wykonania usługi? Nieprawda. Trzeba jeszcze pozostawić po sobie dobre wrażenie. Kiedy klient wystawia przychylną opinię Twojej firmie, może poczuć się zignorowany, jeśli na to nie zareagujesz.

Dobrym zwyczajem jest odpowiadanie na pozytywne komentarze w przeciągu jednego dnia. Będzie to znacznie łatwiejsze, jeśli będziesz mieć stały dostęp do wszystkich opinii w jednym panelu użytkownika.

Można usunąć fałszywe recenzje poprzez zgłaszanie opinii Google.

Kiedy powiesz swoim klientom, jak wystawić opinie w Google, będziesz mieć więcej recenzji. Czy wszystkie będą pozytywne? Na pewno nie. Nawet najbardziej rzetelnym firmom zdarzają się potknięcia. A niezadowolony klient jest kilka razy bardziej zmotywowany do wystawienia opinii, niż nabywca, który nie ma do Ciebie żadnych krytycznych uwag.

Bywa, że zdenerwowanie kupującego jest tak duże, że chce Ci za wszelką cenę dopiec. Wykorzystuje więc wiele kont Google, by jak najbardziej obniżyć Twoją ocenę opiniami z małą ilością gwiazdek. Nie trzeba mówić, że takie zagrania są także typowe dla nieuczciwej konkurencji. Jeśli korzystasz z aplikacji do zarządzania opiniami, łatwo zauważysz taki proceder. Bez problemu zgłosisz także swoje podejrzenia do Google. A tym samym doprowadzisz do usunięcia wszystkich fałszywych recenzji pochodzących od tej samej osoby lub firmy.

Negatywne opinie w Google Moja Firma to źródło ważnych informacji.

Dobry przedsiębiorca nie traktuje negatywnych opinii klientów osobiście. Potrafi spokojnie ich wysłuchać i rozwiązać problem, na jaki się natknęli. Zdarza się jednak, że określenie przyczyny trudności nie jest łatwe ze względu na ogromny ładunek emocjonalny towarzyszący wystawianiu nieprzychylnej recenzji.

Aplikacja Rating Captain nie tylko podpowie, jak wystawić opinie w Google. Prześledzi także ich treść, wykorzystując analizę big data i sztuczną inteligencję do wyznaczenia źródła problemu. A to dopiero początek jej możliwości.

Z aplikacji w wersji podstawowej można korzystać całkowicie za darmo. Skorzystaj z tej okazji i zobacz, jak może wyglądać zarządzanie opiniami w profesjonalnie prowadzonej firmie.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 + 9 =

Ta strona używa plików cookies (cisteczka).    Polityka Prywatności    Jak wyłączyć pliki cookie
AKCEPTUJĘ