Czym jest agencja interaktywna?

Kiedyś reklamą dla firm zajmowały się agencje reklamowe. Dotyczyło to bardzo szerokiego zakresu promocji. W czasie ekspansji Internetu agencje reklamowe poszerzyły swoją działalność również o tworzenie stron WWW i promocję w Internecie. Na dzień dzisiejszy reklama internetowa do ogromne źródło pozyskiwania klientów, dlatego na gruncie agencji reklamowych oraz firm informatycznych zaczęły wyrastać agencje interaktywne specjalizujące się tylko i wyłącznie na działaniach obejmujących tylko sieć.

Czym jest agencja interaktywna?

Kiedyś reklamą dla firm zajmowały się agencje reklamowe. Dotyczyło to bardzo szerokiego zakresu promocji. W czasie ekspansji Internetu agencje reklamowe poszerzyły swoją działalność również o tworzenie stron WWW i promocję w Internecie. Na dzień dzisiejszy reklama internetowa do ogromne źródło pozyskiwania klientów, dlatego na gruncie agencji reklamowych oraz firm informatycznych zaczęły wyrastać agencje interaktywne specjalizujące się tylko i wyłącznie na działaniach obejmujących tylko sieć. Firma InterStudio jest agencją interaktywną, dlatego główne nasze działania skupiają się na usługach takich jak: projektowanie stron internetowych, sklepów internetowych, kreowanie wizerunku marki oraz szeroko pojęta promocja w Internecie.

Dlaczego agencja interaktywna jest tak skuteczna?

W przeciwieństwie do agencji reklamowych skupia się tylko i wyłącznie na promocji w Internecie. Zamiast rozdrabniać się na każdą możliwą formę promocji jej działania ograniczają się do wielokanałowego pozyskiwania klientów drogą internetową. Agencja interaktywna jest w stanie zaplanować cały proces marketingu na każdym możliwym etapie. Począwszy od planowania strategii, przygotowania profesjonalnej strony internetowej skończywszy na przeprowadzeniu skutecznej promocji na Google Ads oraz wielu innych platformach.

Jak przygotować profesjonalną stronę internetową.

Tworzenie stron internetowych to wbrew pozorom proces dość złożony. Pierwszy etap to poznanie grupy docelowej. Musimy poznać potencjalne obiekcje naszych odbiorców. Wyobraź sobie, że każda osoba wchodząca na stronę internetową ma pewną ilość obiekcji dotyczących naszej firmy. Np. czy jakość jest wystarczająco wysoka, czy cena jest atrakcyjna, czy jesteśmy osobami uczciwymi, godnymi zaufania itd. Zadaniem profesjonalnej strony internetowej jest nie tylko spełniać wszystkie wymagania techniczne, być responsywną, (obsługiwać wszystkie urządzenia mobilne – RWD) ale przede wszystkim zwalczać wyżej wymienione obiekcje. Jeśli strona nie będzie w stanie przemówić do swojego potencjalnego odbiorcy nie pomogą nawet wysoko budżetowe kampanie reklamowe. A jak wiemy budżet możemy szybko przepalić. Agencja interaktywna ma za zadnie pokierować tak własnym klientem, aby nie narazić go nie niepotrzebne koszta, a kampanie reklamową skonfigurować w taki sposób aby zmaksymalizować zwrot inwestycji, bez narażania firmy na straty finansowe.

Profesjonalne sklepy internetowe.

W przypadku sklepu internetowego jest bardzo podobnie. Oprócz zwalczania obiekcji, musimy postawić na odpowiednią prezentację produktu. Oczywiście pierwsza najważniejsza sprawa to profesjonalne, autentyczne zdjęcia. Wykupywanie zdjęć stokowych mija się z celem. Potencjalny klient nie jest głupi i wie, iż są to materiały „ściągnięte z Internetu”. Oprócz samej prezentacji produktu jest prosta i intuicyjna droga do zakupu. Jeśli nasz klient będzie miał problem z przeklinaniem się przez formularz zamówienia możemy mieć duży problem. Nawet jeśli cały sklep jest świetnie zorganizowany, produkt bardzo dobrze zaprezentowany to taki mały szczegół może drastycznie zmniejszyć konwersję przyczyniając się do znacznych strat finansowych.

Jak widać wybór doświadczonej agencji interaktywnej do stworzenia profesjonalnej strony internetowej lub sklepu internetowego jest głęboko uzasadniony. Zamiast wybierać firmę która zajmuje się bardzo szerokim zakresem działań, zdecydowanie rozsądniej jest wybrać firmę, która skupiając się na węższym zakresie działalności jest w stanie podejść do tematu bardziej precyzyjniej, umożliwiając osiągnięcie dużo większego zwrotu inwestycji.

Ta strona używa plików cookies (cisteczka).    Polityka Prywatności    Jak wyłączyć pliki cookie
AKCEPTUJĘ